Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

                                                      


πολλές χαρές, χρόνια ανεμελιάς,1940-1953
+ 4 χρόνια λύπης, μαρτυρίου  - 1957
              
        


Στέγη για τα ζώα μας
   
 
Χρόνια ευτυχίας μοναδικής 1940- 1952 
πρωτόγονη τουαλέτα (το μέρος)
 απλωταριά στη σκεπή της
 
πολύ τσιμέντομα 
λυπάμαι  η φυσικότητα ανεπίστρεπτα εχάθει

μόνο λύπη
 μέχρι τραγωδία αλά και περηφάνια, γάμος (Ελάφι}
 υπομονή Ιώβ!!!!
 όμορφα χρόνια, φτώχεια αλά 
 και δημιουργικότητα
Επιστροφή στην Ιθάκη
μου υπόσχεση στον πάτερα μου!! 
άσχημη διαβίωσή προβληματικό το σπίτι 
πολύ άγχος και δάκρυα, γεράματα πια!!
💔
 με ενοίκιο 1 σπίτι Αθηνά Νέα Σμύρνη νεόνυμφη (ελάφι)
 1 Ηλιούπολη, φτώχεια αλά και ευτυχία, κορόιδο και ελάφι
1 Άνω Καλαμάκι, αγωνία και ελάφι
 2 σπίτια Γιάννενα (Ακραίο και Ανατολή) ευτυχία και (ελάφι)
3 σπίτια  ξανά Αθήνα Μαρούσι Χαρμολύπη,(ελάφι)
και ευτυχία από το ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΜΟΥ 
 και 2 σπίτια Πεύκη η μόνη παρηγοριά το ΑΣΤΕΡΆΚΙ ΜΟΥ Πεύκη, πολύ λύπη πολύ δυστυχία, φρίκη!! 
 Η
ζωή μου με πολύ λίγα λόγια!!
Πλημμύρα Σεδούντα 23.1.1958 αρχή μιας περιπέτειας που άλλαξε τη ζωή μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου